Asexual.cz
Je tu někdo? - Verze k tisku

+- Asexual.cz (https://www.asexual.cz/forum)
+-- Fórum: Úvod (https://www.asexual.cz/forum/forum-3.html)
+--- Fórum: Uvítací koutek (https://www.asexual.cz/forum/forum-5.html)
+--- Téma: Je tu někdo? (/thread-3276.html)

Stran: 1 2


Je tu někdo? - Sh-diskusni-forum-ade - 20. 02. 2020

Tak jsem tady.
Pro začátek, je mi 31, jsem magistr, pracuju jako překladatel právních a technických textů. Ve volném čase vyprávím RPG příběhy. 

Věc se má tak. Hrozně moc chci založit rodinu. Bezpečné místo, vzájemná podpora, budování domova, děti. To nikdo nezvládne sám. Problém je, že naprostá většina lidí očekává od partnerského vztahu sexuální přitažlivost a sex. 
Snaha byla. Před pár lety jsme to odpískali s partnerem, protože bylo zjevné, že to nebude fungovat. Hlavní problém byl, že partner nikdy nechtěl děti, ale já vím, že šlo i o to, že nemám moc zájem o sex. Nechci aby kvůli mě někdo musel žít v celibátu. Ale všichni mi říkají, že na svět je určitě spousta lidí jako já, kterým by to vyhovovalo. Tak jdu takové lidi hledat, než budu muset vzdát své sny a být po zbytek života o samotě.


RE: Je tu někdo? - ad-diskusni-forum-evr - 21. 02. 2020

(20. 02. 2020, 15:03:49)Shade Napsal(a): Tak jsem tady.
Pro začátek, je mi 31, jsem magistr, pracuju jako překladatel právních a technických textů. Ve volném čase vyprávím RPG příběhy. 

Věc se má tak. Hrozně moc chci založit rodinu. Bezpečné místo, vzájemná podpora, budování domova, děti. To nikdo nezvládne sám. Problém je, že naprostá většina lidí očekává od partnerského vztahu sexuální přitažlivost a sex.