Příspěvků: 1097
Registrován od: 25. 02. 2013
Hodnocení:
8
(30. 07. 2014, 04:49:03)Magramal Napsal(a): (29. 07. 2014, 21:02:55)Charlie Napsal(a): ... (taktiež som sa dozvedel, že tam sa čarodejníci moc neuživia že kúzla sú tam nanič).
To je částečně pravda, ale platí to jen u klasické destruktivní magie (typu sesílání ohnivých koulí na protivníka), protože kouzlo, pokud se vůbec povede, může být odraženo zpět, absorbováno nebo zcela ignorováno, navíc je tento typ magie docela drahý a mana se obnovuje jen odpočinkem nebo lektvary. Útočná kouzla se vyplatí jen při útoku na dálku (mají lepší přesnost a poměr hmotnost/účinek než šípy) a to jen na některé druhy nepřátel (např. nemrtví jsou celkem ciltiví na oheň). Je sice možné použít opravdu silná destruktivní kouzla, která dokáží jednou ranou zabít několik nepřátel najednou, ale je to riskantní - stačí, aby jeden z nich kouzo odrazil zpět na vás a jste mrtví, ani nevíte jak ...
Ale ostatní druhy magie jsou naopak velmi užitečné, a to nejen klasické léčení a obnova atributů, ale i ostatní kouzla jako teleportace, telekineze (svělá na "odpasťování"), odmykání zámku (zcela nahradí plaklíče), neviditelnost (té jsou dokonce dva druhy), levitace (jsou místa, kam se bez ní nedostanete), chůze po vodě, dýchání pod vodou, vidění potmě, hledání klíčů a magických předmětů, přivolávání (platí i na zbraně a zbroj), ovládání zvířat, odvracení nemrtvých a sposta dalších.
Kouzla se můžou klasicky sesílat, ale mohu je provozovat i "mudlové" pomocí svitků (na jedno použití), artefaktů (podle "nabití", buď při použití, nebo (uz zbraní) při úderu, případně nestále) a lektvarů, přitom je možné si nechat (za poplatek) sestavit vlastní kouzla, nechat vyrobit vlastní artefakty (velmi drahé, ale jde to i vlastnoručně) nebo si vyrábět vlastní lektvary (ingredience jdou koupit nebo získat volně v přírodě).
Je pravda, že "čistý mág" to nemá v Morrowindu jednoduché, ale v žádném případě neplatí, že kouzla jsou tam nanic, i když je pravda, že jejich používání je o dost složitější než jen rubat do nepřátel mečem a občas ho spolu s brněním nechat opravit u kováře.
v Skajrime som v pohode iba kúzelník, všetko robím s kúzlami. Nosím pri sebe aj meč a aj luk, lebo napr. luk používam proti mágom, ktorí majú magické štíty, meč je zas účinnejší proti Draugirským pánom, drakom a pod. Ale 80% hry využívam mágiu ničenie, hádžem firebally, ktoré mám v jednej ruke, v druhej mám liečenie. Nepoužívam zbroj, iba rúcho magické a možno nejaké topánky a rukavice, ktoré mi aspoň trochu doplní zbroj. Párkrát ma už dostali smrteľnými útokmi, ale však nie je to nič hrozné, ide to úplne v pohode.
teraz som si stvoril khajita, ktorého zas cvičím najmä v lukostrelbe, plížení, zlodejine celkovej a občas, keď je to nutné, používam jednoručnú zbraň a štít. Obliekam si výlučne ľahkú zbroj. Tiež to ide. Páčia sa mi tie možnosti kombinácií, môžem bojovať všetkými možnými zbraňami, alebo si vybrať iba jeden typ, jednu cestu, po ktorej sa vydám.
"Pluto vyšle arciďábla Belfagora na tento svět a uloží mu za povinnost, aby se oženil;
stane se, Belfagor si vezme ženu;
a nemoha snést její zpupnost, dá radši přednost návratu do pekel, než aby se s ní znovu svázal."
Hovori sa, ze bojovy sstem vytvarali ludia zo studia Arkane. Ti mali na svedomi napr. Dark Messiah of Might and Magic, hru vynikajucim bojovym systemom. Lepsim ako ma Skyrim. Bojovy system v TES serii inovoval prave s prichodom Skyrimu. To je jednou z kladnych stanok tejto hry. Lenze sa zmenil system vyvoja postavy, vdaka ktoremu mozes byt dobry vo vsetkom. Ako aj Ty pises: mag ktory vie strielat z luju a sermovat. Toto bolo vidno uz v Oblivione, v Morrowinde to nepripada do uvahy. Uz len kvoli roznym druhom magie zostal kuzelnik kuzelnikom. Lukostrelec musel okrem luku ovladat aj boj s dykami, vediet ako nosit lahku zbroj, behat a dalsie schopnosti. Bojonik bol na tom podobne- musel edie ovladat boj s roznymi typmi zbrani(napr. kopije, sekery, dlhe mece, kratke mece, boj bez zbrane), nosit stredne tazku a tazku zbroj a pripadne si ju vediet opravit. To malo vyhou v tom, ze cloveka hra motivala rozohrat ju viac krat, aby si mohol vyskusat rozne povolania.
Příspěvků: 1097
Registrován od: 25. 02. 2013
Hodnocení:
8
(01. 08. 2014, 20:33:55)clairne Napsal(a): Hovori sa, ze bojovy sstem vytvarali ludia zo studia Arkane. Ti mali na svedomi napr. Dark Messiah of Might and Magic, hru vynikajucim bojovym systemom. Lepsim ako ma Skyrim. Bojovy system v TES serii inovoval prave s prichodom Skyrimu. To je jednou z kladnych stanok tejto hry. Lenze sa zmenil system vyvoja postavy, vdaka ktoremu mozes byt dobry vo vsetkom. Ako aj Ty pises: mag ktory vie strielat z luju a sermovat. Toto bolo vidno uz v Oblivione, v Morrowinde to nepripada do uvahy. Uz len kvoli roznym druhom magie zostal kuzelnik kuzelnikom. Lukostrelec musel okrem luku ovladat aj boj s dykami, vediet ako nosit lahku zbroj, behat a dalsie schopnosti. Bojonik bol na tom podobne- musel edie ovladat boj s roznymi typmi zbrani(napr. kopije, sekery, dlhe mece, kratke mece, boj bez zbrane), nosit stredne tazku a tazku zbroj a pripadne si ju vediet opravit. To malo vyhou v tom, ze cloveka hra motivala rozohrat ju viac krat, aby si mohol vyskusat rozne povolania.
Ale mňa to motivuje hrať takto aj Skyrim. Pretože je pravda, že môžem skúšať byť bojový mág a lukostrelec zároveň, ale najlepšie je sa zamerať, ak chcem byť mág tak na mágiu ničenia, obnovy, a pod., ak chcem byť lukostrelec, tak možno luk, plíženie a ľahkú zbroj prípradne jednoručné zbrane či obojručné (to je už na majiteľovi postavy, čo si vyberie) a ak chcem byť bojovník, tak trénovať napr. ťažkú zbroj a jedno-oboj ručný boj.
Lebo zas deliť talenty do všetkého, to by som sa príliš nikam nevypracoval a nebol by som v ničom až taký dobrý.
"Pluto vyšle arciďábla Belfagora na tento svět a uloží mu za povinnost, aby se oženil;
stane se, Belfagor si vezme ženu;
a nemoha snést její zpupnost, dá radši přednost návratu do pekel, než aby se s ní znovu svázal."
Příspěvků: 15
Registrován od: 16. 07. 2014
Hodnocení:
0
(24. 07. 2014, 10:58:46)Asiel Napsal(a): (23. 07. 2014, 21:38:46)Charlie Napsal(a): Vitaj,
RPG hrávam aj ja a veľmi rád. teda, nie som zas až taký hráč... neprešiel som ich príliš veľa. Momentálne hrám TES V - Skyrim. A keď to prejdem, chcem konečne prejsť Gothic 3. Hanbím sa, že sa naň vrhnem tak neskoro.. jednotku a dvojku mám už prejdenú aj desaťkrát, ibaže vtedy som mal zlý PC, tak som trojku nemohol hrať. Potom som sa nejak vrhol na Skyrim (keď už mám dobrý komp) a nechcem hrať dve RPGčka naraz. Já jsem fanoušek série TES od dob Oblivionu, který mě naprosto uchvátil svým propracovaným světem, lore, atd.
Proto jsem se nechala zlákat a upsala jsem se k TES Online...bohužel se mi zdá, že za ty měsíční poplatky hra moc nenabízí a ačkoliv to vývojáři slibovali, tak hra pro mě postrádá ten tradiční TESovský feel otevřeného světa. Takže s tím asi brzo seknu a vrátím se raději do Skyrimu nahánět mamuty a draky.
to se týká trošku vás obou
Nejlepší TES byl III - Morrowind Oblivion bylo jen pozlátko, nu a teď ten Skyrim no, dejme tomu celkem povedený(hlavně stealthkilling za vraha ). Jinak zadej si na googlu nadšenecký projekt Skywind(stále ve fázi výroby, ale už vývojáři už lecos zajímavého ukázali), ten opravdu oceňuji protože nová generace hráčů se u morrowinda nechá často odradit pro ně zastaralou a "ošklivou" grafikou, tím se jim otevře opravdu nejpromakanější sp.RPG to až vyjde, tak to pro mě osobně bude jako nalezení svatého grálu
Někdy potřebujeme připomenout, že východ slunce trvá jen minuty, ale jeho krása může hořet v našich srdcích navěky.
(Drizzt Do'Urden)
|