Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
procitnutí????
#1
ahoj všem,jsem tu nováček a už se tu cítím dobře.přečetla jsem si několik příběhů a je až k neuvěření,kolik z nich je tomu mému tak podobných.i já jsem teprve nedávno zjistila,jak to semnou vlastně je a je to ohromná úleva.se sexem jsem začala někdy okolo 15 let,ale nikdy jsem nebyla nijak náruživá.partnerů bylo víc,ale ne proto,že bych chtěla trhnout nějaký rekord,spíš šlo o to,že stačilo jednou se s někým vyspat a dotyčný pro mě najednou byl tak nějak špinavý.nevím,jak jinak to říct.nedokázala jsem si představit,že by se mě měl znovu dotknout.pak zase nějakou dobu trvalo,než jsem se znovu odvážila k sobě někoho pustit a dopadlo to samozřejmě stejně.možná je dobré podotknout,že za těch několik let jsem pouze dvakrát byla schopná mít sex střízlivá a to bylo ještě horší.ve svých 23 letech jsem otěhotněla a skončila jako svobodná matka.mám krásnou a zdravou dceru,které bych obětovala cokoli.je ovšem pravdou,že kdyby byla tenkrát možnost volby,dneska by tu nebyla.
po dětech ani manželovi jsem nikdy netoužila.dnes jsem ráda,že dceru mám,je to moje sluníčko,drží mě nad vodou.letos jí bude 9 let a to je vlastně i doba,kdy jsem měla sex naposledy.nechybí mi a postupem času jsem zjistila,že i pouhá představa toho se mi doslova hnusí.myslela jsem si,že je to třeba tím,že jsem hodně odvykla,navíc mám spoustu starostí a problémů s bratrem,který je od dětství hemofilik a v posledních 5 letech se přidala epilepsie,takže je hned na co myslet a s čím zápasit.hodně na sebe zapomínám a takovými maličkostmi,jako řešit vlastní sexuální orientaci,se nemám čas zabývat.a taky je tu dcera,která mě potřebuje čím dál víc.