Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jsem nováček
#1
zatím se tu orientuju a jsem ráda, že jsem našla tuhle stránku a můžem se svěřovat a poznávat navzájem. Máte taky strach a pochybnosti se seznámit s někým novým s tím že mu budete muset později či dříve vysvětlit,že pro vás sex nic neznamená? já jsem bez přítele asi už 3roky,,ale před necelým rokem na dovolené jsem se seznámila s klukem a jeden večer u něho,pěkný večer to byl,,a rup celý jsem to pokazila! líbání a mazlení,bylo dobré,ale jakmile došlo k tomu,couvla jsem,vyleženě jsem to přerušila,nechápal,,myslel si že něco udělal špatně on..Ale mě se to nelíbilo(i částečně zprotivilo),nevím je to těžké to vysvětlovat,ale možná jste zažili přímo to samé. Bylo tak trapně,odešla jsem,brečela.A horší to bylo na druhý den,vyhýbala jsem se mu ,nevěděla jak mu to vysvětlit,že na začátku to bylo krásné,všechno,dokonce se na to i těšila,,a pak vyloženě pro mě konec světa i trapas! A to jsem si myslela že po 3 letech to ze mě spadne,ale ne fuet je to stejný a spíše i horší,,těžko se budu seznamovat aby to ta druhá polovička pochopila,to bude tvrdý oříšek! Zažil někdo stejný případ jak já a jak se stím vyrovnal? děkuji Verča
Odpovědět
#2
Základní pravidlo je se neseznamovat a máš to jednoznačně vyřešený :o)
Posmívající se "Podívejte se, Alžběto, co já mám před sebou úkolů: trojtaktní motor, zvukový film, vyzvednout význam Komenského. A kdybych měl rodinu, tak by tady stálo tři litry mléka, půlku chleba, vyzvednout sako z čistírny." (Jára Cimrman, ležící, spící)
Odpovědět
#3