Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zdravím :-)
#1
Ahoj,

dnes jsem si založila profil a ráda bych vás všechny pozdravila :) Jsem 19-letá asexuálka (grey, biromantic) z Prahy, ale momentálně studuji v Hradci Králové. Toto fórum jsem objevila již kdysi, mám i pocit, že jsem byla zaregistrovaná, každopádně jsem ale nikdy nebyla aktivní. Ráda bych to změnila a poznala třeba nějaké přátelé.

Ohledně mé asexuality, uvědomila jsem si ji, či spíše konečně slovy popsala, asi tři roky zpátky. V té době jsem již chodila se svým přítelem a tak trochu jsem hledala příčinu své necitlivost na sexuální podněty :)) Když jsem byla mladší, uvažovala jsem nad tím, jestli třeba nejsem lesbička, jestli nejsem frigidní, nebo jestli to není mým přítelem. Poté, co jsem vygooglila AVEN, jsem se v asexualitě našla. Tedy, nejsem čistá asexuálka, mám zájem o romantický vztah, mám ráda mazlení, líbání, ale ne vždy mi přináší fyzické uspokojení (ale nevadí mi a líbí se mi to - vy snad pochopíte to, pro normální lidi, zdánlivé protiřečení si :) ). Moje sexuální touha přichází totiž vždycky jednou za čas. Sex (=pohlavní styk) nevyhledávám, ale jednou ho chci, je to pro mne jakési vyjádření lásky (jedno z mnoha), ale zároveň kdybych ho nikdy neměla, moc by se pro mne nezměnilo. Se svým partnerem jsem již 6 let a doufám, že budu dalších krát 10. :) On je normální, sexuální, ale rozhodně méně než většinová společnost. Třeba vám o tom někdy povím více.