Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Môj mikropríbeh
#11
(09. 03. 2011, 14:51:23)Arthur Napsal(a): Proč chceš do Androniky (člověka obecně) hned cpát léky?Nechápavě zírající

Já nechci do nikoho "cpát léky", jak říkáš, to ani nemohu, nejsem lékař..., ale je to o tom vědomí, jaké faktory se spolupodílejí na vzniku a průběhu psychického onemocnění, jaké zde probíhají přitom procesy a působí interakce na té psychoneurální bázi..., další věc je stupeň závažnosti, kdy již jde o diagnózu a kdy ještě nikoliv. Sociální fobie je psychiatrická diagnóza a jsem přesvědčena, že člověk s duševním onemocněním má stejné právo být náležitě léčen stejně, jako třeba člověk, který si zlomí nohu. Obojí je porucha od normálního stavu a obojí si zaslouží adekvátní ošetření, to, že zvláště u nás dodnes dochází ke stigmatizaci lidí trpících nějakou duševní poruchou není přece chyba těch lidí, to vůbec ne, ale naopak tzv. normálních jedinců, kteří jednoduše jen podléhají obecně rozšířeným mýtům, předsudkům a stereotypům.