Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Otroci sexu
#1
Ahoj. Som tu nova a naozaaaj sa mi nechce pouzivat diakritiku, tak ma zato prosim nezabite... Dost vela clankov s novacikmi zacina ahoj :D takze som to ahoj nazvat samozrejme nemohla :D Uz ale k veci: Mam 18, som studentka strednej skoly a posledny rok som si vsimla, ze som nielen slusne dievca, co nejde s kazdym, ale ja nejdem s nikym. Ani, ked s niekym chodim. Sex sa mi dost hnusi... Vlastne pohlavne organy druhych sa mi hnusia. Neviem si predstavit, zeby som sa toho dotkla, videla to...alebo zeby sa to nedaj boze malo dotknut mna.... To, ze som asexualna uz neberiem nijak zle. Co je horsie, tak odsudzujem ludi, co maju sex- hlavne ak su promiskuitni. Vam nepridu ako opice? Ako otroci sexu? Stale to pocuvam: Boze on je tak uzasny a sexy, som sa neovladla... alebo: No ona to tak moc chcela, tak preco nie... a dalsie dilly-delly šolly-šelly..... Som jedina, ktora je natolko vyspela vnutorne, ze nepotrebuje prizemne pudy, ktore by mi ovladali a kazili zivot? Ze dokazem milovat a mam rada aj bez nejakeho vkladania svojich veci do cudzich veci :D Aj vam to tak pride, ci len ja som nejaka cudna...??

Btw.: Rada vas vsetkych spoznavam :)
We really are nothing but pathetic puppets to our genitals. Výstraha[/font]
Odpovědět
#2
Ahoj,