Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anonymní výzkum k diplomové práci Univerzity Karlovy
#1
Ahoj!
Jsem studentkou sociologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a pro svou diplomovou práci jsem si vybrala téma asexuality. Součástí práce bude výzkumná část, ve které plánuji použít metodu polostrukturovaných rozhovorů. Konkrétně bych se ráda zaměřila na sociální život asexuálů, osobní vnímání sexuality a intimity, partnerský život, názor na viditelnost/neviditelnost asexuality ve společnosti a především vlastní zkušenost, svůj příběh. Na tomto místě bych Vás ráda požádala o účast na tomto výzkumu – setkat se se mnou a popovídat si o daném tématu. V případě zájmu mohu poskytnout bližší okruhy otázek k rozhovoru nebo teoretický rámec práce. Samozřejmostí je také dodržení etického kodexu – tedy naprostá důvěrnost dat a jejich použití pouze pro účely této práce.

Jedinou podmínkou pro účast je vnímání sebe sama jako asexuála (včetně demisexuality nebo „gray ace“) V případě zájmu o zapojení do výzkumu nebo poskytnutí více informací mě prosím kontaktujte na e-mailové adrese n.andresova@gmail.com

Já studuju v Praze, ale nemám problém dojet kdekoli po republice, takže vzdálenost pro mě není překážkou :)

Předem díky,
Nela Andresová
Odpovědět
#2
Jsem velmi zvědavý na účast.
Odpovědět
#3
Nemyslím si, že sa to tu ujme. Skôr by možno malo úspech anonymné vyplnenie dotazníka.
Človek, ktorý si uvedomí svoju zodpovednosť za inú ľudskú bytosť, alebo za nedokončenú prácu, nebude nikdy schopný zahodiť svoj život. Pozná dôvod prečo žiť, a vydrží takmer všetko. (Viktor E. Frankl)
Odpovědět
#4
Wink 
Ja už ten dotazník vyplňujem, anonymne samozrejme.
Odpovědět
#5