Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Další začátek
#1
Rainbow 
Takže...
na tomhle fóru jsem působila na jiném účtě. 
Dlouhou dobu jsem to nepotřebovala(svěřit se a tak), takže jsem se vrátila a uvědomila si co jsem v té době řešila za blbosti(chápeme sladkých 16...).

Ehm TAKŽE OD ZAČÁTKU!!!
Ahoj, je mi 18 a jsem celkem výrazný člověk. 
Studuji animaci, takže se chovám divně a ve 
společnosti jsem trošku mimo. 

Dalo by se říct, že jsem známá v jedné české komunitě(Známá né slavná).  To byl vlastně další důvod proč jsem tady. Nikdo neřeší můj vzhled, nikdo mi neleze do prdele a nikdo se nebojí mi napsat. 
Našla jsem si tady pár přátel, o které jsem přišla, když jsem začla růst a je mi to líto...
Kdybych to měla prostě zkrátit, tak hledám přátele...
Odpovědět
#2
Jakým způsobem přišlo to uvědomění? A jak Tě ovlivnilo? (Tedy krom návratu sem a neřešením blbostí) :)

PS: O té souvislosti studie animace a podivínství jsem nikdy neslyšel. Mohla by jsi to nějak rozvést? LOL
Odpovědět
#3
Já nemyslím, že věci, které člověk řeší v šestnácti, jsou hlouposti. Prostě jsou to věci, které ho zajímaly nebo trápily zrovna tehdy. A dva roky jsou příliš malý odstup, než aby ses mohla podívat na svoje starší já objektivně. :) Za deset let třeba ti to třeba vůbec blbé nepřijde. Jen odlišné od toho, čím žiješ teď.
Člověk se nadchne ještě i netečným paprskem nejvzdálenější hvězdy. Proto začíná teorie pohledem k nebi.“ 

Ludwig Feuerbach, „Podstata člověka"
Odpovědět
#4
"takže se chovám divně a ve společnosti jsem trošku mimo" - to znie jak ja :D Vitaj.
Niekto z Martina a okolia na stretávky a pokec?
Odpovědět
#5
(16. 04. 2020, 19:31:27)Gyrxiur Napsal(a): "takže se chovám divně a ve společnosti jsem trošku mimo" - to znie jak ja :D Vitaj.