Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zviditeľnenie asexuálov – prieskum
#1
Ahojte,

študujem umenie a už nejaký čas sa venujem rôznym aspektom genderu a sexuality. V prácach sa vždy snažím upriamiť pozornosť verejnosti na nejakú konkrétnu vec v tejto oblasti a zvýšiť o nej povedomie. 
S rastúcim počtom ľudí, ktorých spoznávam a o ktorých počúvam od známych si všímam nárast ľudí, ktorí sa identifkujú ako asexuáli, ale častokrát majú problém o tom otvorene hovoriť vzhľadom na neznalosť ostatných ľudí a ich predsudky.
Rada by som spracovala túto tému, citlivo, ale zrozumiteľne a chcela by som sa opýtať, čo je pre vás symbolom asexuality, prípadne ako ju vnímate, či sa stotožňujete možno so zaužívanými symbolmi, ktoré ľudia využívajú v iných krajinách. Predsalen žijeme v inom kultúrnom prostredí a preto chcem primárne pracovať s ľuďmi a ich názormi z Čiech a Slovenska
Budem rada za komentáre, ale aj keď mi napíšete správu.

ďakujem za pomoc :)
Odpovědět
#2
Obávám se, že tady bude platit co člověk, to názor. Každý má jiné zkušenosti.
Navíc nutno dodat, že existuje nezanedbatelná část asexuálů, která o zviditelňování nestojí. Ono totiž to zviditelňování /stejně jako cokoli jiného/ má svá pro a proti.
"Možná to byla chyba... ale stejně jsem ráda, že jsem to udělala!" (Ilmatar) 
Odpovědět
#3
Stejně si myslím, že žádný sexuálně žijící člověk asexuála doopravdy nepochopí, a tak všelijaké, na poloinformacích stavěné, studenstské studie na tohle téma jsou jen k ... na nic.
 Ale pokud má potřebu někdo ze sebe dělat exota, nebo se snažit být LGBTQ+-: aktivistou, nechť je mu svět slávy pootevřen!
...............................................................