Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozhovor pro stream.cz
#1
Dobrý den,
pracuji jako redaktorka pro internetovou televizi Stream.cz, kde vytvářím týdenník Fenomén, který zkoumá a rozebírá všemožná společenská témata. Následující díl bych chtěla věnovat právě vaší komunitě a proto hledám někoho, kdo by byl ochoten v reportáži vystoupit a laické veřejnosti vysvětlit, že asexualita není úchylka, někoho, kdo by dokázal prezentovat svůj pohled na věc. Není podmínkou, aby byl kdokoli z účinkujících vidět na kameře, můžeme změnit hlas i točit jen dolní polovinu těla:) Pokud byste měli zájem reportáž natočit, kontaktujte mne na emailu vrbasova@firma.stream.cz ,obratem odpovím.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Karolína Vrbasová,Stream.cz,www.stream.cz
Odpovědět
#2
Tak pánové a dámy,
sem zvědav kdo se toho ujme Velmi šťastný
Odpovědět
#3
Já bych se toho ujala, ovšem nejsem nejlepším kandidátem protože nejsem pouze asexuální a myslím, že v takovém rozhovoru by pak lidi začaly zajímat spíše ty ostatní zvláštnosti které jsou vidět na první pohled. :D Nebo by si mysleli, že asexualita je výsadou různých podivných individuí... myslím že zmatku je mezi lidmi až až, nemusela bych to zhoršovat. Šklebící se
[Obrázek: Stamp.jpg] Lady Chloë = 2 v 1
Odpovědět
#4
(12. 01. 2010, 12:21:36)prostěJá Napsal(a): Tak pánové a dámy,
sem zvědav kdo se toho ujme Velmi šťastný

Ujmi se toho Ty, beztak jsi z nás široko daleko nejkrásnější!
Odpovědět
#5