Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tolerovat neveru- ano ci ne?
#1
Ahojte mili asexualove, potrebuju poradit...
Nejdrive neco o me- ze jsem pravdepodobne asexualni jsem si uvedomila spis nedavno, po precteni clanku v Respektu. Ale divna jsem byla vzdycky, to jo :) Mam dost muzske uvazovani, hraju fotbal a studuju technickou skolu, ale jinak jsem celkem excentricka a mam rada spolecnost. Muj nazor na vztahy a sex byl dost dlouho odmitavy- jen jsem za tim nikdy nevidela asexualitu a omlouvala jsem si to hledanim toho praveho.

Pak me jednou sbalil muj dlouholety kamarad, musim rict sbalil, protoze me proste ukecal nebo spis vnutil do vztahu, ve kterym ja jsem se necitila dobre, nebylo to pro me prirozeny a nechtela jsem ho, ale uz jsme spolu tri roky :) Vyvoj sel jednoduse od odmitaveho postoje az pres neutralitu az po dnesni vztah, ktery ja bych pro sebe popsala spis duvernym pratelstvim a sdilenim. Tedy tim, co ceka kazde manzelstvi po par letech. Paradoxne si myslim, ze mi to vyhovuje vic- mam k sobe blizkou dusi, ktera me zna skrz naskrz a je se mnou porad a to mi staci.