Pro všechny členy fóra tady nějakou dobu máme seznamku. Třeba tam právě ty najdeš spřízněnou duši.
Doporučujeme přečíst pravidla fóra a řídit se jimi. Za jejich neustálé nedodržování hrozí omezení přístupu.


Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 3 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hej mládeži, máte mezi sebou stařešinu:)
#1
Zdravím všechny z vás, kteří byste (až na pár drobných výjimek) mohli být mými dcerami či syny - pokud bych k tomu ovšem byl patřičně disponován:). Za necelé 3 roky budu půlstoletý:), leč přesto nebo právě proto nehodlám na nikoho "dělat ramena" - na tomto fóru jsem nováček, zaregistroval jsem se asi před měsícem a přesto, že se tady už trochu rozkoukávám, přicházím s pokorou a s ochotou přijmout každou radu či názor od kohokoli bez ohledu na věk...

Že mám "něco jinak" jsem začal tušit už během studia na VŠ. Už vidím, jak mnozí 20-letí, kteří mají jasno už pár let, povytahují obočí:), ale opravdu jsem si do té doby myslel, že jsem prostě nenašel tu pravou a až ji najdu, tak vše bude OK. Leč mluvím o polovině 80. let, kdy byl (v novinách, televizi a českých filmech) téměř tabu i normální "heterosex", kdy o homo- a bisexualitě se semtam potichu špitalo, zatímco o asexualitě bylo ticho přímo hrobové. Navíc -jak jsem slyšel a tady se i dočetl - někteří "odborníci" v ni nevěří dodnes:).
Dlouho jsem svoje potíže při seznamování se ženami přičítal i následkům po dětské mozkové obrně, které se projevují ztíženou chůzí a občas tomu odpovídající porcí "komplexů":). Dočetl jsem se, že asexualita může mít původ i ve změnách ve struktuře mozku, takže tu může být i souvislost, ale nikdy jsem nenašel odvahu obrátit se s tímto na žádného lékaře - vzhledem k tomu, jaké mají někteří z vás s nimi zkušenosti (zvláště se sexuology), se mně do něčeho podobného ani moc nechce...